Sonia – podopieczna fundacji Cane Corso Rescue Poland (źródło: https://www.canecorsoadopcje.pl/)
2 grudnia 2020
Nadchodzą święta, a więc czas, kiedy coraz chętniej wspieramy potrzebujących. To kolejny świetny pretekst do tego, aby pomóc zwierzętom w potrzebie. Klienci sklepu zooplus mogą to zrobić na wiele sposobów. Jednym z nich jest zakup produktów marki zoolove. W grudniu aż 20% wartości sprzedaży netto, które obejmie te produkty, trafi do kolejnej fundacji. Tym razem będzie to fundacja Cane Corso Rescue Poland.
Celem działalności fundacji Cane Corso Rescue Poland jest walka z bezdomnością psów rasy Cane Corso. Organizacja została oficjalnie zarejestrowana w 2015 roku, jednak pomagała zwierzętom już wcześniej. Do tej pory pomogła już kilkuset zwierzakom. Największym marzeniem działającym w fundacji jest, jak sami przyznają, to „by w końcu przestali być potrzebni, bo to będzie oznaczało, że każdy pies ma swoją kochającą i szanującą go Rodzinę”.
zoolove to jeden z programów charytatywnych sklepu zooplus. Ideą programu jest pomoc różnym organizacjom działającym na rzecz zwierząt w Polsce. Obecnie grupy i fundacje dołączające do programu otrzymują przez cały miesiąc wsparcie finansowe. Pieniądze, które do nich trafiają, pochodzą ze sprzedaży produktów marki zoolove – na konto organizacji trafia 10% wartości sprzedaży netto każdego sprzedanego artykułu (obecnie 20%). Do tej pory klienci zooplus pomogli ponad dwudziestu organizacjom w kraju, łącznie przekazując im ponad 300 tysięcy złotych. Więcej informacji: TUTAJ.
Monte, Sherry i Tores – podopieczni fundacji Cane Corso Rescue Poland
(źródło: https://www.canecorsoadopcje.pl/)
Jawor, Jarocin, Kiczarowo, Konin i Zduńska Wola – do tamtejszych oddziałów TOZ w październiku dotarły ciężarówki z karmami i akcesoriami od zooplus, przekazanymi w ramach programu ZOOPAKA.
Przez dwa ostatnie miesiące zooplus wspierał krakowskie adopciaki w ramach akcji Adopcja z plusem. Aż 100 zwierzaków, które opuściły mury krakowskiego Schroniska dla Zwierząt, otrzymało pakę prezentów od zooplus.